امام جمعه تبریز گفت: نمایندگان مجلس باید مبارزه با آمریکا و اسرائیل و رفع مشکلات مردم را دغدغه اصلی خود بدانند.

لزوم استکبارستیزی و مردم داری نمایندگان مجلسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدعلی‌ آل‌هاشم  نماینده ولی ففیه درتبریز،گفت : لزوم استکبارستیزی و مردم داری نمایندگان مجلس دهم آذر و روز مجلس، افزود : نمایندگان باید امید مستضعفان و حافظ احکام اسلامی باشند.


وی با اشاره به جمله ماندگار شهید آیت‌الله مدرس که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست گفت : آیت‌لله مدرس الگوی تمام عیار برای نمایندگان مجلس است.


خطیب نماز جمعه تبریز گفت: مجلس براساس قانون اساسی رقم‌ زننده سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشوراست و باید مصوباتش در اخلاق جامعه اثرگذار باشد.


وی تصریح کرد : مبادا نمایندگان مجلس در مقابل استکبار خاضع و مطیع باشند و البته تاکنون این طور نبوده و ا‌ن‌ شاءالله از این به بعد نیز نخواهند بود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد : مسئولان کشور نباید در مبارزه با استکبار کوچک‌ ترین درنگی بکنند بلکه باید همانند مردم مبارزه با استکبار و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سرلوحه عمل خود قرار دهند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از خطه ها به موضوع توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت : در روزهای اخیر دوباره موضوع پیشرفت‌‌های موشکی ایران به یکی از موضوع‌های مورد بحث مقامات غربی تبدیل شده است و طرح مذاکره موشکی شیطنت‌‌ جدید غربی هاست.


وی با اشاره به کارشکنی‌ های آمریکا در برجام و‌ آینده مبهم آن افزود : با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا موضوع و توان موشکی ایران غیرقابل مذاکره است و جمهوری اسلامی ایران هیچ‌ گاه و تحت هیچ شرایطی بر سر مولفه‌های قدرت خود با هیچ طرفی وارد معامله نخواهد شد.


امام جمعه تبریز با اشاره به هفته وحدت هم گفت : تقویت وحدت در کشورمان ضروری است و مسلمانان شیعه و سنی مواظب باشند زیرا دشمنان تلاش می کنند میان امت اسلام درگیری و تفرقه ایجاد کنند.


وی تاکید کرد : تنها راه شکست استکبار، تقویت بیش از پیش اصل اتحاد ملی و انسجام اسلامی و اطاعت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.


خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه خطبه‌ها با تبریک سالروز ولادت سرور کائنات پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) یادآور شد: تمسک به آموزه‌های متعالی پیامبر اعظم (ص) موجب نجات جامعه اسلامی از انحرافات خواهد شد.

 

انتهای پیام/خ

نمایندگان مجلس در مقابل استکبار خاضع و مطیع باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.