شهردار شهر منظریه گفت: آتش‌نشانی شهر منظریه به تجهیزات پیشرفته ایمنی و اطفای حریق مجهز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی مرتضوی با اشاره به حضور واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منظریه در مدارس شهر، اظهار کرد: از ماه گذشته تاکنون واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منظریه با حضور در مدارس شهر منظریه اقدام به آموزش مسائل ایمنی و اطفای حریق به بیش از ۵۰۰ نفر دانش‌آموز کرده است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت مسائل ایمنی باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد، افزود: این آموزش‌ها بالغ بر یک هزار و 500 نفر ساعت بوده که با شروع فصل سرما و افزایش حوادث احتمالی ضرورت دارد دانش‌آموزان آموزش‌های مقدماتی در این زمینه را کسب کنند.

شهردار شهر منظریه اذعان کرد: آموزش اصول ایمنی آتش‌نشانی در مدارس شهر منظریه به منظور آمادگی دانش‌آموزان هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه انجام می‌شود.

وی با اشاره به خرید تجهیزات پیشرفته ایمنی و اطفای حریق، بیان کرد: از سال ۹۳ تا ۹۶ تجهیزات اطفای حریق، امداد و ایمنی شامل ست امداد و نجات جاده‌ای، ست هیدرولیک و پنوماتیک، قیچی و جک‌های هیدرولیکی ۲۰ تنی، تجهیزات ایمنی آتش‌نشانان، ماسک اکسیژن، چکمه، دستکش، کلاه و چراغ قوه ضدحریق و ضد انفجار از جمله تجهیزاتی است که تاکنون به ارزش بالغ بر 150 میلیون تومان خریداری شده است.

مرتضوی بیان داشت: آتش‌نشانان این واحد با آموزش‌های پیشرفته‌ای که دیده‌اند آمادگی مقابله با هر نوع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته و در هر ساعت از شبانه روز آمادگی خدمت‌رسانی به مردم شهر منظریه را دارند.

 

انتهای پیام/م

 

آتش‌نشانی منظریه به تجهیزات پیشرفته ایمنی و اطفای حریق مجهز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.