رئیس شورای اسلامی روستای بیدهند نطنز گفت: وسایل اطفاء حریق مورد نیاز روستا با مشارکت خودجوش اهالی روستا خریداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله جعفری  اظهار داشت: برای اولین بار در منطقه و در اقدامی کاملا خودجوش توسط اهالی روستای بیدهند وسایل اطفاء حریق مورد نیاز روستا خریداری شد.

وی تصریح کرد: وسایل خریداری شده شامل دو دستگاه موتور پمپ، ۴۰۰ متر شیلنگ آتش نشانی همراه با قرقره های مخصوص، انواع کوپلینگ ها و اتصالات مورد نیاز، دستکش، چکمه و کلاه مخصوص آتشنشانی، پنج عدد کپسول پودر و گاز و هفت عدد آتش کوب است.

رئیس شورای اسلامی روستای بیدهند افزود: این وسایل با اعتباری معادل ۶۸ میلیون ریال که توسط اهالی و زیر نظر شورای روستا جمع آوری شده بود خریداری شد.

وی تأکید کرد: روستای بیدهند در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز قرار دارد و حفظ باغات روستا و مراتع کوهستانی امری مهم و ضروری است.

جعفری با اشاره به آتش سوزی های روستا بیان کرد: در سال های گذشته بخش هایی از مراتع روستا طعمه حریق شد که با توجه به فاصله روستا از شهر، مردم تصمیم گرفتند وسایل مورد نیاز اطفاء حریق روستا را خودشان تأمین کنند.

وی در پایان یادآور شد: همه وسایل اطفاء حریق کاملا کارشناسی خریداری شده است و در حال خرید تجهیزات بیشتری برای ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی روستایی هستیم.

 

انتهای پیام/م

 

خرید وسایل اطفاء حریق با مشارکت مردم بیدهند نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.