کارشناس سیاسی گفت: داعش اگر چه شاکله خود را در سوریه و عراق از دست داده اما توطئه استکبار در منطقه پس از داعش نیز ادامه خواهد داشت.

توطئه استکبار در منطقه پس از داعش نیز ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛، جمشید سیاح  کارشناس سیاسی  در نشست سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سیر تاریخی تشکیل و حیات جریانات فکری و فرهنگی تکفیری بیان داشت: در تمام زمان‌ها تکفیر و کفر و فتنه در انواع گوناگون متناسب با هر زمان شکل گرفته و ائمه اطهار نیز متناسب با همان رویکرد خصمانه دشمن بهترین شیوه مقابله را علیه آنان بکار برده‌اند.

وی اظهار داشت: در زمان امام مجتبی(ع) راه برخورد با این جریان صلح بود و در زمان سیدالشهدا(ع) نیز تنها راه برخورد با جریان تکفیر، کشاندن خاندان عصمت به سرزمین کربلا و شهادت 72 سرباز اسلام بود.

این کارشناس سیاسی افزود: جریان تکفیر و فتنه مذهبی هیچ‌گاه پایان قطعی نخواهد داشت و جبهه مقاومت و جبهه تکفیر تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) در ستیز خواهند بود.

وی با اشاره به توطئه استکبار علیه منطقه بیان داشت: داعش اگر چه شاکله خود را در سوریه و عراق از دست داده اما توطئه استکبار در منطقه پس از داعش نیز ادامه خواهد داشت.

سیاح گفتمان مقاومت را تنها راه مقابله و پیروزی در برابر جریانات تکفیری خواند و گفت: کسانی که زمانی مقاومت و توان دفاعی و موشک‌ها را زیر سؤال بردند امروز دیگر نمی توانند حقایق را کتمان کنند و همه ارکان نظام اتفاق نظر دارند که باید توان دفاعی کشور حفظ و تقویت شود.

وی شناخت مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری را تنها راه بقای عزت و استقلال نظام اسلامی و رفع مشکلات موجود دانست و افزود: کسانی که با این مبانی سازگاری ندارند نه تنها در پیشبرد نظام اسلامی نقشی ندارند بلکه کشور را در معرض انواع بحران‌ها و مخاطرات قرار می دهند.

انتهای پیام/خ

ادامه توطئه استکبار در منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.