فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی حاصل در جبهه مقاومت مایه غرور و اقتدار ایرانیان است، گفت: پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم است.

پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون شهدای مدافع حرم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس  اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه پیروزی حاصل در جبهه مقاومت مایه غرور و اقتدار ایرانیان است، افزود: ما بابت این عزت نه گاز مجانی به ترکیه دادیم و نه قرارداد کرسنت امضاء کردیم و نه به پای پادشاه خبیث کویت برای اخذ ویزا برای وزیر بهداشت افتادیم بلکه این پیروزی را با عزت و اقتدار به دست آوردیم.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه درخارج به شهدای مدافع حرم ابراز ارادت می کنند هر جا شهیدی افتاده شمع روشن می‌کنند و برایش قرآن می خوانند، گفت: شهدای مدافع حرم آثار ایجابی گذاشتند و همچون نارنجک فرهنگی منفجر شدند و پیرامون خود را تحت تاثیر قرار دادند.

وی با اشاره به برخی اظهارات واهی و پوچ در مورد شهدای مدافع حرم با تاکید بر اینکه هیچ گاه اجازه نخواهیم داد علیه شهدا و آرمان‌های آنها حرفی زده شود، گفت: ما انسان‌های آرامی هستیم اما هرگاه قلمی علیه شهید نوشته شود می‌شکنیم و بر چشم صاحبش فرومی‌رویم.

سردار اهوازیان در واکنش به اظهارات برخی مسئولین علیه سپاه پاسداران و زیر سوال بردن آن تصریح کرد: در شرایطی که ترامپ سپاه را زیر سوال برد سکوت اختیار کردید؛ سپاه مهد شهیدان است و جایی که شهید است مسجد است.

وی با بیان اینکه در جبهه‌های مقاومت ما 116 کشور دنیا را شکست دادیم، تاکید کرد: در زمان جنگ عده ای لزومی برای حضور مدافعان حرم در جبهه های نمی دیدند و آن را زیر سوال می بردند اما حال که وقت تقسیم غنایم است همه رفیق شده‌اند و می‌گویند ما دعا کردیم شما پیروز شدید.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس در واکنش به اظهارات یکی از دولتمردان که حلب به برکت برجام آزاد شد، گفت: شما با برجام به جایی جز خسارت نرسیدید.

وی اضافه کرد: همچون حاج قاسم باشید که قول داد به انتقام خون شهید «حججی» که در کمتر از سه ماه داعش را از کره زمین محو خواهد کرد و بعد از گذشت 60 روز این وعده محقق شد اما شما با وعده‌هایتان و با برجام چه کردید؟

اهوزیان با بیان اینکه امروز مصر به حیات خلوت اسرائیل، وهابیت و آمریکا تبدیل شده است، تاکید کرد: مردم مصر هم اکنون از امام خامنه ای(مد ظله العالی) درخواست کمک دارند چراکه به رهبری و مدیریت ایشان و پیروزهایی که حاصل می کنند ایمان دارند و با رهبری این امام عزیز جنگنده های مصری هم اکنون در سوریه در کنار ارتش سوریه داعش را هدف قرار می دهند

وی با بیان اینکه امریکا برای دخالت در عراق و سوریه حماقتی کرد و حماقت آن به نفع ما شد، افزود: همان طور که امام فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد و شاید این راه 100 سال دیگر هم برای ما باز نمی شد اما آمریکا دخالت کرد و امروز عراق، سوریه و لبنان در دست جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/خ

ثمره خون شهدای مدافع حرم با پیروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.