فرماندار دورود گفت: طرح بوم گردی در روستا‌های عمارت، سراوند و دره اسپر دورود اجرا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ماشاءالله نعمتی فرماندار دورود ظهار داشت: با توجه به بسته‌های رونق و تولید مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، از محل تبصره ۱۸ تسهیلات تخصیص‌یافته است.

وی افزود: ۳۸ رسته طرح قابلیت اشتغال‌زایی در شهرستان را دارد که با جدیت فرصت اشتغال پایداری برای مردم ایجاد کنیم.

فرماندار دورود بابیان اینکه افرادی فقط به دنبال دریافت اعتبارات این طرح‌ها هستند عنوان کرد: اغلب طرح‌های زودبازده به خاطر ضعف نظارت و کار کارشناسی منابع در جا‌هایی که بایدهزینه نمی‌شود.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین معضل در کشور بیکاری است تصریح کرد: منابع باید در دست کسانی قرار گیرد که بتواند از ظرفیت شهرستان استفاده و اشتغال پایدار ایجاد کند.

نعمتی با اشاره به اینکه سامانه کارا سامانه‌ای طراحی‌شده و دارای ایرادات و اشکالاتی خواهد بود که باید رفع نقص شود بیان کرد: باید پاسخ برخی سؤالات ایجادشده شفاف به کارگروه‌های اشتغال داده شود از طرفی بوم گردی در روستا‌های این شهرستان با تأکیدات زیاد هنوز صورت نگرفته که میراث فرهنگی شهرستان در روستا‌های عمارت، سراوند و دره اسپر بحث بوم گردی را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی در راستای گردشگری در شهرستان وجود دارد که اداره میراث فرهنگی دورود قدم اساسی برداشته و باید به دنبال طرح‌های نو و ایده‌های جدید باشد.

انتهای پیام/م

طرح بوم گردی در روستا‌های شهرستان دورود اجرا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.