معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: جشنواره ‌تئاتر کودک باید در همه شهرستان‌های استان همدان برگزار شود.

ضرورت برگزاری جشنواره ‌تئاتر کودک  در همه شهرستان‌های استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات و معضلات عرصه‌های مختلف کشور را حل کند و بی‌شک به کمک مردم به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی نیاز دارد.

 وی ادامه داد: دولت دوازدهم همانند دولت یازدهم از تشکیل سازمان و تشکل‌های مردم نهاد استقال می‌کند و بر برقراری ارتباط مستمر و موثر با عموم مردم در بخش‌های مختلف تاکید دارد.

 شاهرخی با اشاره به اینکه  مردم از اهمیتی بی‌بدیل و بسیار بالا برای مدیران دولت در سطوح مختلف برخوردار هستند اظهار داشت: برآیند عملکرد سه قوه اساسی کشور و از جمله دولت، در حقیقت عملکرد نظام اسلامی به حساب می‌آید و کمک به دولت نیز کمک به نظام اسلامی ایران است.

 وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید مدیریت کشور بر مبنای عقلانیت، تدبیر، صداقت، شفافیت و احترام به همه شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین اولویت‌های خود می‌داند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره  بر گسترش کمی و کیفی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر در عین اینکه باید نگاهمان به پیشکسوتان باشد باید عرصه را برای میدان‌داری جوانان فراهم کنیم.

 وی افزود: بانوان نیمی از نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی کشور هستند و بر این اساس باید همواره مورد توجه قرار گرفته و در امور مختلف از آنها استفاده کرد.

 شاهرخی بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر سمت مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان تاکید و تصریح کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان باید در همه شهرستان‌های استان قابل استفاده برای عموم مردم باشد.

انتهای پیام/ج

جشنواره تئاتر کودک در شهرستان های استان  برگزار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.