در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاههای آموزشی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کارگاهی با عنوان «دنیای کاغذی» ویژه مربیان کودک و نوجوان با حضور «گری فریدمن» از کشور استرالیا آغاز شده واین کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره از 11 آذر ماه برگزار می شود.

این کارگاه به مدت دو روز و طی روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 آذر ماه در قالب دو جلسه 6 ساعته برپا می‌شود و قرار است در این کارگاه هر یک از شرکت‌کنندگان یکی از خاطرات مهم زندگی خود را مرور کنند.

کارگاه «ادبیات نمایشی برای نوجوانان و نقش متون نوشتاری در تئاتر» دیگر کارگاهی است که در این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور «هنینگ فن گاف» از کشور آلمان ویژه شرکت‌کنندگان در جشنواره برپا می‌شود که این کارگاه دوشنبه 13 آذر  به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه «مشق اکسیر» توسط مهدیه مهدوی در روز 13 آذر برگزار می‌شود که این کارگاه نیز در قالب یک جلسه سه ساعته ویژه مربیان و کودکان برگزار می‌شود که آموزش تعزیه و ویژگی‌های آن به مخاطبان کودک و نوجوانان و مربیان را در برنامه دارد.

کارگاه جشنواره با عنوان «تناسب افق نمایشگری نمایشگران و افق تماشاگری مخاطبان در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور سعید اسدی از ایران برگزار خواهد شد.

این کارگاه روز سه‌شنبه 14 آذرماه ویژه گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره برپا خواهد شد که این کارگاه در قالب یک جلسه سه ساعته برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از فردا به مدت پنج روز در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

برگزاری کارگاه آموزشی در جشنواره تئاترکودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.