دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: فصل جدیدی از فعالیت‌های جامعه اسلامی کارمندان آغاز شده و قصد عضویت در آی‌کپ را داریم.

فصل جدیدی از فعالیت‌های جامعه اسلامی کارمندان آغاز می‌شود/ قصد عضویت در آی‌کپ را داریمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید کمال‌الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در کنگره تشکل‌ متبوعش که صبح امروز 9 آذر برگزار شد، با اشاره به اینکه ماهیت کار کارمند خدمت است، گفت: محیط کارمندی دارای شرافت و پاکدامنی است.

وی با تشریح فعالیت‌های این تشکل در طول سال‌های اخیر اظهار کرد: 25 سال از تأسیس جامعه اسلامی کارمندان می‌گذرد و ما امروز سومین کنگره خود را برگزار کردیم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تأکید بر ضرورت به کارگیری نیروهای جوان و باانگیزه در ترکیب احزاب و تشکل‌ها تصریح کرد: جامعه اسلامی کارمندان تشکیلاتی صنفی و سیاسی است که در 20 استان و مناطق مختلف کشور دارای دفتر و دبیر است.

سجادی افزود: اعضای این جامعه همواره تلاش کرده‌اند تا به همه دولت‌ها خدمت کنند و در حد توان برای حل مشکلات کشور برنامه بدهند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی کارمندان در همه انتخابات‌ها همراه و همگام احزاب و تشکل‌های اصولگرا بوده و برای وحدت این جریان کوشیده است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه جلسات ماهانه ما به صورت منظم برگزار شده است، اضافه کرد: برنامه مهم ما در آینده این است که عضو آی‌کپ شویم که حزب موتلفه در این مسئله پیشتاز است.

سجادی با اشاره به قانون جدید فعالیت احزاب و تشکل‌ها، گفت: جامعه اسلامی کارمندان با برگزاری این کنگره و اصلاح موادی از اساسنامه خود را با قانون جدید فعالیت‌های احزاب و تشکل‌ها انطباق می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم فصل جدیدی را از فعالیت‌های این جامعه آغاز کنیم و تمام تلاش‌مان را برای توسعه سیاسی و تولید اندیشه به کار گیریم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار