فرماندار تویسرکان با بيان اینکه 20 هکتار گلخانه در تویسرکان ایجاد شده، گفت: 50 درصد گلخانه‌های استان همدان در تویسرکان ایجاد شده است.

50 درصد گلخانه‌های همدان در تویسرکان ایجاد شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند در نشست با فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سمن ها و اصحاب رسانه اظهار کرد: بر اساس آنچه رئيس جهاد کشاورزی اعلام کرده 50 درصد گلخانه‌های استان همدان در تویسرکان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای پذیرش مسؤولیت بنده، مباحث قرآنی به در سطح شهرستان به شکل جدی پیگیری و حمایت شده‌اند، هر کجا لازم باشد کمک می‌کنیم، ما در بحث قرآنی کوتاه نمی‌آییم.

مومیوند با تاکید بر اینکه اشتغال به عنوان مهمترین اولویت ما در شهرستان است گفت: یک‌هزار و 500 میلیارد تسهیلات کم بهره به منظور اشتعال‌زایی روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه همه باید برای جذب این اعتبارات تلاش کنیم افزود: با فراهم‌سازی بستر اشتغال و کاهش بیکاری، تویسرکان را به توسعه و پیشرفت سوق د‌هیم و همه باید در راستای ایجاد اشتغال با همیاری و همدلی بیش از پیش همت کنیم.

انتهای پیام/ ش.و

ایجاد گلخانه در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.