رئیس ورزش و جوانان رزن گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۱۷۰فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در شهرستان رزن پرداخت شده است.

‌پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان رزنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی کرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن با اشاره به اینکه تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان کمک به آغاز زندگی آنها است افزود: اگر تسهیلات ازدواج به موقع به زوج‌های جوان پرداخت شود موجب می‌شود که آنها دیگر به سمت دریافت تسهیلات با سود بالا نروند.

 وی از پرداخت بیش از 1170 فقره تسهیلات ازدواج از اول امسال تا به امروز خبرداد و گفت: این میزان تسهیلات با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد و 520  میلیون تومان پرداخت شده است.

 کرمانی اظهار داشت: همچنین بیش از 1418 نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در شهرستان رزن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 1170 مورد موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی نیز به علت مشکلاتی همچون ضمانت و تکمیل نبودن مدارک هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند.

  رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ادامه داد:  از این میزان تسهیلات پرداخت شده 587 فقره مربوط به بخش مرکزی رزن، 273 مربوط به بخش قروه درجزین و 310 فقره مربوط به بخش سردرود است. 

انتهای پیام/ج

پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.