استاندار همدان گفت:12 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید استان تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات 12 هزار میلیاردی برای حمایت از تولید به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با اشاره به اینکه 8600 میلیارد تومان در دولت یازدهم سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی داشتیم که 12 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در استان تسهیلات پرداخت شده است افزود: متاسفانه همدانی ها در استان سرمایه گذاری نمی کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به سرمایه‌گذاری در همدان تنگ‌نظری وجود دارد گفت:خواستار پژوهش درباره دلیل سرمایه‌گذاری نکردن همدانی‌ها در استان شده‌ام البته باید بدانیم سرمایه‌گذار از سرو صدا و بگیر و ببند، فرار می‌کند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: پرداخت وام ازدواج در استان 300 درصد رشد داشته است که لازم است از زحمات اداره کل ورزش و جوانان و تلاش بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی شود.

نیکبخت با بیان اینکه بانکهای استان در کار روان هستند و همواره از عملکرد بانکهای استان در جلسات کشوری دفاع کرده‌ام، افزود: تشکیل مجلس مشورتی جوانان در استان از طریق اداره کل ورزش و جوانان به وزارتخانه منعکس و تائیدیه برای شروع کار گرفته شود. کارهایی که در حوزه فرهنگی استان انجام شده ، قابل تقدیر است البته باید اشکالی اگر وجود دارد، بررسی و برطرف شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 21 هزار شهید کارمند دولت در کشور و 450 شهید کارمند استان و شهید حججی، گفت: مردم به برنامه های دولت رای دادند و تایید کردند و اکنون باید به تایید مردم پاسخ دهیم چراکه اصل دغدغه مردم ما اشتغال است و همه باید تلاش کنند که مشکل اشتغال حل شود تا ازدواج و مسکن راحت تر حل شود.

انتهای پیام /ص.ف

پرداخت تسهیلات برای حمایت از تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.