رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از فعالیت سه مرکز رشد در آذربایجان غربی خبر داد و گفت:چهارمین مرکز رشد در شهرستان مهاباد راه اندازی می‌شود.

فعالیت ۳ مرکز رشد در آذربایجان غربی/راه اندازی چهارمین مرکز رشد در مهابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسن حیدری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت:اقتصاد دانش‌بنیان می تواند باعث توسعه و رشد کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه زنجیره علم و فناوری از ایده شروع می شود و در نهایت وارد بازار می شود افزود:متاسفانه این زنجیره در کشور و استان آذربایجان غربی تکمیل نشده است.

رئیس پارک علم و فناوری از فعالیت 19 شرکت دانش بنیان در آذربایجان غربی خبرداد و افزود:نیمی از این شرکت های دانش بنیان در مرکز استان هستند.

حیدری ادامه داد:به منظور تشویق ایده‌پردازی و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها برای سالجاری ۱۰ ایده‌شو برنامه ریزی شده است که تا کنون ۵ مورد از آن‌ها برگزار شده است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: سه مرکز رشد در آذربایجان غربی راه اندازی شده است که چهارمین مرکز رشد در آینده نزدیک در مهاباد راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ن.م

فعالیت 19 شرکت دانش بنیان در آذربایجان غربی

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.