به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در ارومیه افتتاح شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ صبح امروز همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، رسول مقابلی رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری، دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه، دکتر چهل امیرانی رییس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مدیران استانی در محل دائمی نمایشگاههای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

پس از افتتاح نمایشگاه، معاون استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از غرفه ها و آشنایی با محصولات و اختراعات نخبگان، مسائل و مشکلات تلاشگران عرصه پژوهش و فناوری در استان را نیز استماع نمود و بر پیگیری رفع موانع موجود قول مساعد داد.

این نمایشگاه از امروز 15 آذر الی 17 آذر برپا بوده و دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در آن از ساعت 10 الی 19 آماده بازدید علاقمندان است.

در این نمایشگاه دستگاههای اجرایی و پژوهشی، دانشگاهها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، پارک علم و فناوری و مراکز رشد حضور دارند.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم فناوران، پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن‌آفرینان داخلی، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققان و فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان این حوزه‌ها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

شایان ذکر است، روز سه شنبه 16 آذر ماه نیز جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان از ساعت 16:30 الی 18:30 در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

جشنواره تجلیل از فناوران و ایده های برتر استان هم روز چهارشنبه 17 آذر ماه از ساعت 17 الی 19 در محل سالن اجتماعات پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه واقع در بلوار شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

استان آذربایجان غربی در سال 94 به جهت برگزاری مطلوب برنامه های هفته پژوهش و فناوری، بعنوان یکی از استان های برترکشور در این خصوص معرفی و از استاندار آذربایجان غربی نیز بعنوان یکی از فعالان و حامیان برتر عرصه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری آذربایجان غربی + تصویرافتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری آذربایجان غربی + تصویر
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری آذربایجان غربی + تصویرافتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری آذربایجان غربی + تصویر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.