افزایش کتابخوانی می‌تواند فرهنگ انقلابی را در میان جوانان ترویج دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ سردار هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه سپاه هرگز در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود، گفت: با افزایش مطالعه می‌توان فرهنگ انقلابی را در میان جوانان ترویج داد.

وی با بیان اینکه رجوع و اقبال مردم به اخبار و سایر رسانه‌ها برای کسب آگاهی کافی نیست، افزود: مردم باید با مطالعه کتاب‌های فاخر یک سیر مطالعاتی هدفمند را برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند و مسئولان نیز باید برای جایگاه فرهنگی استان فارس تلاش کنند.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: کتاب‌هایی که با موضوع شهداء نوشته می‌شود از مفیدترین منابع مطالعاتی هستند، و موضوع فرهنگ و هنر کتابخوانی به صورت ویژه از سوی فرماندهی سپاه فجر دنبال می‌شود و تلاش تا سرانه مطالعه در مجموعه سپاه و نهاد بسیج در استان فارس افزایش یابد.

غیاثی با اشاره به پایان حکومت نظامی داعش در عراق و سوریه، اضافه کرد: امروز سرزمینی در اختیار داعش نیست و حکومت این گروه تروریستی تمام شده است، اما تفکر و اندیشه داعش وجود دارد و تا زمانی که ایران اسلامی در مبانی با آمریکا مشکل دارد این گروه‌های تروریستی با حمایت و هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما حضور دارند.
انتهای پیام/ت

گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.