جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است، گفت: همه‌پرسی در اقلیم کردستان توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه تقدیم سه هزار و ۵۰۰ شهید از اقشار فرهنگی و دانش‌آموز به انقلاب اسلامی یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان فارس است، افزود: خدمت به مردم مسئله مهم در قبول فرصت مسئولیت‌هاست و رسالت اصلی معلمان و فرهنگیان تربیت نیروی انسانی جوان، مومن و متعهد برای قبول مسئولیت‌ها در نظام اسلامی است.

سردار گزنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت با توطئه‌های جدید و تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مختلف روبه‌رو است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ انقلابی و عاشورایی در آموزش و پرورش و دانشگاه بستر و زمینه‌ساز تربیت یک نسل جوان انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با تشریح سیر تبدیل تهدیدات متوجه انقلاب اسلامی از تهدیدات سخت به نرم، بیان کرد: سه مقطع مهم دانش‌آموزی، دانشجویی و اشتغال مقاطع مهم زندگی هستند که اکثر تهدیدات نرم نیز متوجه این مقاطع هستند، اگر آموزش و پرورش در پیش‌بینی تهدیدات نرم فرهنگی موفق عمل کند بدون شک در پیشگیری، رصد، اشراف و اقدام نسبت به توطئه‌ها نیز موفق خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه پایان عمر گروه تروریستی داعش نزدیک است، ادامه داد: استکبار جهانی اهدافی را در ایجاد و توسعه گروه‌های تروریستی نظیر داعش دنبال می‌کرد که به آن‌ها دست نیافته و همه پرسی در اقلیم کردستان نیز توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سردار گزنی با بیان اینکه هدف آمریکا از حضور در منطقه تشکیل نظام‌های همسو با استکبار جهانی است، اظهار داشت: یک اتاق فکر با افکار بسیار خطرناک برای منطقه در پشت صحنه همه‌پرسی اقلیم کردستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی در موضوع نظام‌سازی در افغانستان، عراق، سوریه و یمن شکست خورده‌اند، گفت: همه اقدامات آمریکا و استکبار جهانی در راستای ضربه زدن به محور مقاومت و انقلاب اسلامی طراحی شده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه با وجود تلاش‌های فراوان آموزش و پرورش، اما محتوای نظام آموزشی نسبت به مسائل روز کامل نیست، گفت: اطلاعات و آگاهی دانش‌آموزان و نسل جوان کشور باید نسبت به جغرافیای سیاسی و اتفاقات جدید در منطقه به روزرسانی شود و این رسالت مهم معلمان و فرهنگیان کشور است.

سردار گزنی با بیان اینکه شهدای جوان مدافع حرم الگوی جامعه جوان کشور و نتیجه تربیت اسلامی و انقلابی هستند، گفت: آگاهی و بصیرت این شهدا زبانزد است و امنیت امروز کشور ایران مرهون فداکاری ایشان است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه تاسی معلمان به فرهنگ انقلاب اسلامی پیش نیاز تربیت نسل مومن و متعهد است، تصریح کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، تربیت نیروی انسانی و زمینه‌سازی برای تربیت یک نسل انقلابی از دانش‌آموزان در آموزش و پرورش رسالت مهم بسیج فرهنگیان است.
انتهای پیام/ر

آئین معارفه روسای سابق و جدید سازمان بسیج فرهنگیان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.