امام جمعه شیراز گفت: پیچیده‌ترین ابزارهای دفاعی، امروز در صنایع دفاعی شیراز ساخته و عرضه می‌شود که باید از آن بیشتر حمایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه امروز با گرامیداشت روز صنایع دفاعی گفت: نباید اجازه دهیم کسی در مورد دفاع داخلی و خارجی ما نظر دهد و باید به دنبال گسترش صنایع دفاعی باشیم و خوشبختانه پیچیده ترین ابزار در صنایع شیراز ساخته و عرضه می شود که باید از آنها حمایت بیشتر شود.


امام جمعه شیراز افزود: در آن زمان، دولتمردان برای فرار از شر انگلیس با همه وجود به آمریکا اعتماد کردند غافل از اینکه هر دو، دو روی یک سکه بودند.


آیت الله ایمانی ادامه داد: حادثه ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در حافظه ملت ما روزی تلخ و نکبت بار است که آمریکا پس از ملی شدن صنعت نفت، با راه انداختن یک قائله با هزینه کم، کاری کرد که ۲۵ سال بر گرده این ملت سوار شود و در این مدت منابع طبیعی را به غارت بردند و افکار و اندیشه‌های اعتقادی ایرانیان را مورد هجمه قرار دادند.


وی هشدار داد: امروز هم آمریکا با تمام توان برای فراهم کردن زمینه بازگشت به کشورمان تلاش می‌کند.


خطیب نماز جمعه شیراز اظهار کرد: به دنبال همین دشمنی آمریکا با جهان اسلام، اسرائیل به دنبال از بین بردن هویت اسلامی مسجد الاقصی بود بنا بر این در این و جهان اسلام هفته مسجد اعلام شد و اگر امروز بخواهیم فرزندانمان از دشمنان محفوظ بمانند باید رابطه آنها را با مسجد برقرار کنیم و مسجد با کار کرد زمان اسلام احیاء شود.


آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنانش به حادثه شهادت شهید مدافع حرم، شهید حججی هم اشاره کرد و گفت: آمریکا به نام مبارزه با تروریست در مرز عراق و سوریه با توپخانه مواضع نیروهای مقاومت را بمباران و فرصتی برای پیشروی نیروهای داعش فراهم کرد که نتیجه آن اسیر شدن تعدادی از نیروهای مقاومت از جمله شهید حججی بود.


نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: شهید حججی در دوران اسارت با نمایش مردانگی در دنیا موجی بزرگ و تاثیر گذار ایجاد کرد.
انتهای پیام/ر

گذری بر اخبار نماز جمعه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار