«شربت گل» که با خانواده اش سال ها در پاکستان مهاجر بود، امروز کلید خانه جدیدش را دریافت کرد.

اهدای خانه به «شربت گل» توسط دولتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «شربت گل» که با خانواده اش سال ها در پاکستان مهاجر بود، امروز کلید خانه جدیدش را دریافت کرد.

شربت گل بانوی افغان که با انتشار عکسش توسط نشریه نشنال جیوگرافیک به شهرت جهانی رسیده است، امروز کلید خانه جدیدش را دریافت کرد.

این بانوی افغان در 19 عقرب سال گذشته با چهار فرزندش از پاکستان اخراج شد و به افغانستان آمد. اخراج این بانو سر و صداهای زیادی را در رسانه های افغانستان به پا کرد تا اینکه محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان پس از برگشت این بانوی مهاجر او را در کاخ ریاست جمهوری پذیرفت و به او کلید خانه ای را هدیه داد؛ شربت گل آن خانه را به علت بعضی مشکلات نپذیرفت و گفت که این آپارتمان مطابق با نیازمندی های وی نیست و از حکومت خواسته بود که به نیازمندی هایش توجه کند.

سیدالله تره کی، مسؤل مطبوعاتی اداره امور ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور با پذیرش درخواست شربت گل، با اهدای یک خانه جدید که مطابق با رضایت این بانوی مهاجر باشد، موافقت کرد.

امروز کلید این خانه پس از طی مراحل اداری آن توسط هیاتی که به نمایندگی از ریاست جمهوری تعین شده بود با حضور در شهرک سلیم کاروان منطقه ارزان قیمت کابل، به شربت گل اهدا شد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.