محمودی‌شاه‌نشین در صحن علنی؛

دولت از حل معضل بخشی نگری عاجز است/ اختصاصی‌سازی سرمایه گذاران را خسته کرده است

نماینده مردم شهریار گفت: اختصاصی‌سازی به جای خصوصی‌سازی سرمایه‌گذاران را خسته کرده و این موضوع با اهداف اصل 44مغایرت دارد.

دولت از حل معضل بخشی نگری عاجز است/ اختصاصی‌سازی سرمایه گذاران را خسته کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریاری در جلسه علنی امروز در جریان قرائت گزارش نظارتی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی از نحوه اجرای این قانون، گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در حوزه‌های مختلفی از جمله سلامت، آموزش و فرهنگی نقص کلی وجود دارد و تغییر مکرر قوانین و مقررات و تغییر در فرآیند واگذاری‌ها یکی از مهمترین عوامل عدم توفیق در این بخش است.

وی با بیان اینکه فرار از اختصاصی‌سازی به جای خصوصی سازی سرمایه گذاران و متقاضیان را خسته می‌کند، ادامه داد: این موضوع با اهداف اصل 44 قانون اساسی کاملا مغایرت دارد.

نماینده مردم شهریار با تأکید بر اینکه ناتوانی مدیران بخش عمومی غیردولتی و سیاسی کردن شرکت‌های بخش عمومی به فرآیند ورشکستگی در این بخش سرعت زیادی می‌بخشد، تصریح کرد: بخشی نگری یکی از آفت‌های اساسی خصوصی سازی است که این آفت دامن تولید را گرفته و دولت هم از حل آن ناتوان است.

محمودی‌شاه‌نشین با ابراز تأسف از اینکه عدالت در ارائه اطلاعات برای متقاضیان و رقبا رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای سیاست‌های اصل 44 باید اجماع ملی وجود داشته باشد اما تا زمانی که این رویه وجود داشته باشد، هرگز در این بخش موفق نخواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار