نماینده مردم سنقر و کلیایی گفت: سوال نمایندگان از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری باید هر چه سریع‌تر اعلام وصول شود.

سسیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه سوال نمایندگان از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری باید هر چه سریع‌تر اعلام وصول شود، گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که قانون برای نمایندگان تعیین کرده، این است که آنان بتوانند بر اساس سازوکارهایی از رئیس جمهور سوال کنند.

وی ادامه داد: سازوکار سوال از رئیس جمهور در مورد تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری فراهم است، اما نمی‌دانیم چرا در طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی تعلل می‌شود؟

نماینده مردم سنقر با تأکید بر اینکه حقوق مردم تحت هیچ شرایطی نباید نادیده گرفته شود، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مردم با اعتماد به بانک مرکزی، پول‌هایشان را در موسسات مالی و اعتباری زیر نظر آن گذاشته‌اند اما اموالشان بر باد رفته و کسی هم آنطور که باید و شاید پاسخگو نیست.

حسینی‌کیا با بیان اینکه بانک مرکزی نتوانسته نقش نظارتی خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه موسسات مالی و اعتباری چالش‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده‌اند که حل آن نیازمند ایفای نقش جدی تر از سوی دولت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
خواهشا هر چه سریعتر پیگیری کنید
Mauritius
-
۲۰:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
خدا خیرت بدهد نماینده محترم
مگر اینکه شما عزیزان به فکر ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
پیگیری شود
آخرین اخبار