فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: اشتغال زایی پایدار باید در اولویت اصلی سرمایه گذاری ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر در کمیته سرمایه گذاری با بیان اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: اشتغال زایی باید در اولویت اول طرح های سرمایه گذاری باشد.

وی در این جلسه با اشاره به حجم سرمایه گذاری های انجام یافته در بخش گردشگری و پتانسیل های موجود در این بخش اظهار داشت: سمت و سوی جلسات سرمایه گذاری باید هدفمند و عملیاتی در جهت اشتغال زایی باشد.

فرماندار مشگین شهر با اشاره با آمار بیکاری در سطح استان و شهرستان گفت: اراده مسوولان استانی و شهرستانی در جهت کاهش آمار بیکاری بوده و برای محقق شدن این مهم باید بخش خصوصی وارد اقدام عملی شود و در این راستا حمایت های لازم از بخش خصوصی انجام و مجوزها در کوتاه ترین زمان ممکن صادر شود.

میرعلی رحیمی زاد در ادامه این نشست با اشاره به رشد بالای ۳۵ درصدی ورود گردشگران به مشگین شهر تصریح کرد: تهمیدات لازم برای ماندگاری گردشگران باید اتخاذ و سرمایه گذاری های انجام یافته در زمینه با رویکرد اشتغال افزایی انجام شود.

وی در ادامه خطاب به بخشداران و سایر مسوولان گفت: اشتغال زایی در بخش روستایی با لحاظ کردن اعتبارات لازم و در نظرگرفته شده باید در اولویت اصلی بخش اشتغال روستایی قرارگیرد‌.

 

انتهای پیام/ح

رشد بالای 35 درصدی ورود گردشگران به مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.