۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ۸ ماه امسال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید زین‌العابدین پرواسی، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل صندوق امداد ولایت گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه، فراهم کردن زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران و کمک‌های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان است گفت: ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در ۸ ماه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد. 

وی افزود: این تسهیلات در قالب وام اشتغال و کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه به ۶ هزار و ۶۲۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در مازندران پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از وام در بخش اشتغال به ۴۳۹ نفر از مددجویان پرداخت شد، گفت: سقف پرداخت تسهیلات خودکفایی تا ۳۰ میلیون تومان است.

وی بابیان اینکه تسهیلات کارگشایی تا سقف ۵ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود: بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از وام پرداخت‌شده در بخش کارگشایی درزمینه‌های، هزینه درمان برای ۵۰۲ نفر، تأمین جهیزیه برای ۲۱۰ نفر، پرداخت بدهی هزار و ۲۲۲ نفر و در سایر موارد به ۴ هزار و ۲۵۴ نفر از مددجویان پرداخت شد.

پرواسی گفت: بیش از ۳ هزار نفر از مددجویان در مازندران در نوبت دریافت وام قرض الحسنه قرار دارند و مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

وی افزود: مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مازندران از آبان ماه امسال به‌حساب آنان نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت واریز شد.

انتهای پیام/ر

مددجویان مازندرانی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.