فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کاهش 11 درصدی انواع سرقت ها و افزایش 45 درصدی کشف در این شهرستان خبر داد.

کاهش 11 درصدی انواع سرقت ها در شهرستان بهار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛  بزرگعلی نوری  فرمانده انتظامی شهرستان بهار  با بیان این مطلب که پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقین را باید از جمله جرايمي دانست که همواره در کليه طرح هاي انتظامي شهرستان بهار در کانون توجه کارکنان بوده، در تشریح این خبر عنوان نمود: کارکنان خدوم و تلاشگر انتظامی شهرستان بهار با تلاش شبانه روزی و بکارگیری اقدامات پيشدستانه در مبارزه با سارقین، در ماه گذشته موفق به کاهش 11 درصدی انواع سرقت ها و افزایش 45 درصدی کشفیات سرقت های وقوع یافته در سایر نقاط کشور شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند، موفق به دستگیری 3 نفر سارق اماکن خصوصی و دستگیری 2 سارق موتور سیکلت شدند.

نوری  گفت: پلیس این شهرستان همچنین 1 فقره سرقت منزل، 4 فقره سرقت محتویات خودرو را کشف و موفق به انهدام و دستگیری باند 5 نفره جیب بر های حرفه ای در این شهرستان شده است.

وی افزود: همچنین ماموران پس از شناسايي فردی که اقدام به کش و روزنی از مغازه های شهر بهار می کرده، موفق شدند وی را دستگير نمایند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به دستگیری کلیه سارقین ذکر شده خاطرنشان کرد: در مجموع 16 سارق دستگیر شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي با اعتراف به جرائم ارتکابي خود به مرجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند.

بزرگعلی نوری در توصیه به مردم شریف شهرستان بهار تاکید کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت موتور سیکلت، مغازه، اماکن خصوصی، احشام و محتویات خودرو به عمل آورده و اماکن و وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت مجهز نموده و ضمن همکاری با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه ، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه ضمن تشکر از مردم فهیم و خداجوی شهرستان بهار که در تمام زمینه ها با پلیس تعامل ارزنده ای دارند از مردم خواست: در صورت برخورد با موارد مشکوک سریعاً از طریق سامانه فوریتهای پلیسی 110 نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع فرموده و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد نسبت به عملکرد کارکنان این شهرستان از طریق 197 با مسئولین انتظامی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/خ

کاهش سرقت در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.