جانشین انتظامی استان همدان گفت: سارق حرفه ای پس از دستگیری به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو و فروش وسایل سرقتی به ۷ نفر خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای در همدان به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جانشین انتظامی استان همدان افزود: در پی وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در شهرستان همدان این موضوع به صورت جدی در دستور کار کارآکاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با مطالعه دقیق پرونده ها و استخراج شیوه و شگرد سرقت ها در نهایت با استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند یک نفر از سارقان حرفه ای  و سابقه دار که در این امر فعالیت داشت را طی یک عملیات از پیش تعیین شده دستگیر کنند.

جانشین انتظامی استان همدان اظهار داشت: در بازجوئی های اولیه از متهم در خصوص سرقت های مشابه، نامبرده در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد که با تشویق و ترغیب وی به بیان واقعیت در نهایت لب به اعتراف گشود و به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو معترف شد و در ادامه  رسیدگی به پرونده تمام محل های سرقت مورد تائید شکات شناسایی و در این راستا ۷ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند. 

سرهنگ فرامرز به گذر اظهارداشت: پس از تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و از آن طریق با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ص.ف

دستگیری سارق حرفه ای در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار