استاندار فارس مشاور امور عمرانی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و بخشدار ارژن را منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس طی احکامی خلیل رضاییان را به عنوان مشاور استاندار در امور عمرانی، سید کمال پاک فطرت را به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری و آیت هوشمندی را به سمت بخشدار ارژن منصوب کرد.

خلیل رضاییان که تجربه سال‌های طولانی معاونت عمرانی استاندار فارس را داشته است پس از ابلاغ این حکم از سوی استاندار به عنوان مشاور امور عمرانی منصوب شده است.

سید کمال پاک فطرت که با حکم استاندار فارس به عنوان مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس معرفی شده است، مدرک کارشناس علوم سیاسی را از دانشگاه شیراز اخذ کرده است. پاک فطرت عضو چهارمین دوره شورای شهر شیراز بود و ریاست شورای شهرستان شیراز، کارشناس ارشد دفتر روستایی مشاور معاون عمرانی و عضویت در هیأت مدیره‌خانه مطبوعات از جمله سوابق او است.

آیت هوشمندی، که هم‌اکنون با حکم استاندار فارس به عنوان بخشدار ارژن منصوب شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شیراز است و در مدت چهار سال در دولت تدبیر و امید معاون آموزش و پرورش یکی از نواحی شیراز و مدیر مجتمع آموزشی امام خمینی ناحیه یک بوده است.
انتهای پیام/ر

معرفی بخشدار ارژن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار