شهردار کازرون منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ «علی باقری» با حکم استاندار فارس شهردار کازرون شد.

متن حکم اسماعیل تبادار خطاب به علی باقری به شرح زیر است:

در اجرای مصوبه ۳ ماده ۸۰ اصلاحی قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و با توجه به پیشنهاد شماره ۱۷ مورخ ۱۶/۷/۹۶ شورای اسلامی شهر کازرون، به موجب این ابلاغ جناب عالی را به سمت شهردار کازرون منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار منان و با معاضدت شورای اسلامی شهر در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایبندی به معماری اصیل اسلامی و ایرانی، رعایت زیبایی و استحکام بنا‌ها، توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست، نگاه عدالت گستر و حسن سلوک با مردم کوشا بوده و با لحاظ نمودن سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تعامل و همکاری با مسئولین محلی و استانی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد و پایدار با رعایت کامل قوانین و مقررات مرتبط در راستای حل مشکلات عینی شهروندان موفق و موید باشید.

بدیهی است در این خصوص بر لزوم هماهنگی و ارتباط منسجم و مداوم با اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری به عنوان متولی امور شهرداری‌های استان مورد تاکید و انتظار است.

در پایان با تاسی از مولای متقیان علی (ع) جنابعالی را به شفقت با خلق و مجاهدت با نفس توصیه نموده و توفیق شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام/ر

انتصاب شهردار کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار