امام جمعه زرند با اشاره به حادثه خیز بودن این شهرستان گفت: وجود باند فرودگاهی یکی از نیازهای اساسی و ضروری شهرستان زرند است.

باند پرواز یکی از نیازهای ضروری زرند استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی و عوامل ماندگاری ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران شهرستانی باید آینده‌نگر باشند، تصریح کرد: مهمترین عامل ماندگاری جمهوری اسلامی ایران، دین اسلام و ولایتمداری مردم است و وحدت مسئولان و مردم و مسئولان با هم نیز باید حفظ شود.

ابراهیمی اظهار کرد: مسئولان نباید با کارشکنی بهانه دست دشمنان بدهند، بلکه باید با تمام توان گره گشا باشند، بالاترین خیانت و ضربه به نظام جمهوری اسلامی این است که مردم را از نظام ناامید کنیم.

امام جمعه زرند با نگاه به زلزله‌های اخیر گفت: زلزله یک بلای طبیعی است و برای کاهش خسارات‌ها باید آینده ‌نگری داخل شهر داشته و موارد اساسی مانند آب و برق درنظر بگیریم.

وی ابراز داشت: دیگر نیاز اضطراری شهرستان زرند فرودگاه است که اگر اتفاقی صورت گیرد باید باند برای نشستن هواپیما باشد تا اولین فرصت مشکلات رفع شود و شهرستان روز به روز پیشرفت کند.

انتهای پیام/ح

فرودگاه یکی از نیازهای ضروری زرند است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار