کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: از آنجایی که چند هفته با شکست خوردیم، حالا که به روند پیروزی بازگشته‌ایم دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نداریم.

شبان: فرصتی برای اشتباه كردن نداریم / كاشان تیم ضعیفی نیستمجتبی شبان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته نهم تیم سایپا مقابل رعد پدافند کاشان گفت: به دنبال این هستیم که از این دیدار خانگی سه امتیاز کسب کنیم هر چند نمی‌توان گفت: کارمان چندان هم ساده است.

وی ادامه داد: تیم پدافند تا امروز نتایج خوبی نگرفته است، اما این تیم بازیکنان جوانی دارد که قطعا به دنبال این هستند که از این بازی اولین برد خود در لیگ را کسب کنند. برای همین باید بازی را جدی و با قدرت آغاز کنیم و اجازه کار به بازیکنان حریف ندهیم.

شبان در ادامه گفت: چند هفته نتایج خوبی نگرفته بودیم که موجب شد سرمربی ما کنار برود. در هفته قبل مقابل سارویه به یک برد خوب رسیدیم که ما را به مسابقات بازگرداند. واقعا سخت بود در چند بازی شکست خورده بودیم و به پیروزی در این مسابقه نیاز داشتیم.

کاپیتان سایپا ادامه داد: تیم ما رفته رفته به هماهنگی بیشتری می‌رسد. امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شده باشد و در ادامه روند خوب خود را سپری کنیم. سایپا می‌خواهد در جمع مدعیان باشد و برای این موضوع دیگر جایی برای اشتباه کردن نداشتیم.

شبان درباره کناره‌گیری «میرسلاو ژکوف» سرمربی سایپا از هدایت این تیم گفت: به نظر من او مربی خوبی بود، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به نظر می‌رسید ادامه همکاری با این مربی مقدر نبود. به هر حال او هر آنچه که می‌دانست به ما گفت و امیدوار در ادامه در هر تیمی که مربیگری می‌کند موفق باشد.

انتهای پیام/

مجتبی شبان از وضعیت تیم سایپا می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار