مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت :در صدد هستیم صرفا از گونه‌های گیاهی مناسب با اقلیم آب و هوایی و محیط شهری کرمان استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ایمان سیف‌الهی  مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان با اشاره به اجرای طرح تحول فضای سبز بولوار جمهوری با مشارکت مدیران و استادان علوم کشاورزی گفت: در صدد هستیم صرفا از گونه‌های گیاهی مناسب با اقلیم آب و هوایی و محیط شهری کرمان استفاده کنیم.


وی با بیان این که فضای سبز شهری را با خون دل نگهداری می‌کنیم افزود: برخی شهروندان به فضای سبز کرمان که از اموال عمومی شهر محسوب می‌شوند، آسیب فراوان زده‌اند.

سیف‌الهی با بیان این که نیازمند کاشت گونه‌های جدید و متنوع گیاهی در شهر کرمان هستیم اظهار داشت: نشست‌های تخصصی مدیران سازمان با کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی در راستای احیای فضای سبز متناسب با محیط شهری کرمان ادامه می‌یابد.


رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی نیز تقارن برگزاری این نشست با اولین روز ماه ربیع الاول را مبارک دانست و گفت: با توجه به کمبود آب در شهر کرمان، ضرورت اجرای این طرح بیش از پیش است.


نقوی با بیان این که محیط زیست شهروندان کرمانی نیازمند توسعه و نگهداری بیشتر است، افزود: با توجه به مشکلات اخیر بهتر است به سمت کشاورزی شهری حرکت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هر سازمان برای اجرای مطلوب این طرح مهم، کارشناسی را به کمیته معرفی کند تا طرح تحول فضای سبز کرمان قبل از اجرا، بررسی و مطالعه شود.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح تحول فضای سبز بولوار جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار