مدير كل مسكن و شهرسازي استان فارس از افتتاح 528 واحد از مسكن هاي مهر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد محمدرضا ديهيمي در بازديد از مسكن مهر آباده و اقليد با اعلام اين خبر گفت: در شهرستان آباده 1هزار و 432 واحد مسكن مهر وجود دارد كه 392 واحد آن پيش از اين افتتاح و تحويل متقاضيان شده است و علاوه بر 528 واحد قابل افتتاح كه در دهه فجر امسال تحويل متقاضيان مي شود، در ابتداي سال آينده نيز مابقي واحدهاي مسكن مهر اين استان يعني 512 واحد ديگر بهره برداري مي رسد و تحويل متقاضيان مسكن اين شهرستان مي شود.
مدير كل مسكن و شهرسازي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود به ارائه گزارشي از وضعيت پروژه مسكن مهر در ديگر شهرستان هاي استان فارس پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش هايي كه صورت مي پذيرد مسكن مهر در استان فارس از پيشرفت قابل ملاحظه اي برخوردار است و تا پايان سال در اكثر شهرستان هاي استان فارس شاهد افتتاح مسكن هاي مهر خواهيم بود.
ديهيمي در خصوص مسكن مهر اقليد نيز گفت: نزديك به 850 واحد مسكن مهر در شهرستان اقليد در حال اجراست و بيش از 591 واحد مسكن مهر در اين شهرستان از پيشرفت 80 درصدي برخوردار است.
وي ادامه داد: 192 واحد ديگر از مسكن مهر شهرستان اقليد پيشرفت 25 درصدي دارد و مابقي نيز بيش از 500 و 50 درصد پيشرفت فيزيكي را تجربه كرده است./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار