نخستین نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سعید بیاری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی فارس در نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی در شیراز گفت: برای ساماندهی فرصت‌های شغلی باید فرهنگ آموزش و کارآفرینی ترویج داده شود.

وی آموزش صحیح و اصولی را از اساسی‌ترین پارامتر‌ها در راستای گسترش و توسعه کارآفرینان دانست و افزود: آموزش دارای ۳ فرایند اساسی است که در روند توسعه و پیشرفت کارآفرینان نقش بسزایی دارد.

بیاری با بیان اینکه مهارت آموزی باید مناسب با نیاز‌های بازار کار داخلی و خارجی باشد و همزمان با ارائه مهارت آموزی فروش مهارت فنی نیز به فراگیران آموزش داده شود، افزود: اگر آینده پژوهی شغلی مناسب وجود نداشته باشد آموزش در دانشگاه‌ها هیچگونه همخوانی با نیاز‌های بازار کسب و کار داخلی و خارجی جامعه امروزی را ندارد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف از برگزاری نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی را آشنایی کارآفرینان، نخبگان دانشگاهی و دفاتر مشاوره کارفرینی با مباحث آینده پژوهی و زمینه شغلی در آینده برشمرد.
انتهای پیام/ت

برپایی نشست آینده پژوهی شغلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.