همایش جهادگران علم و فناوری اولین رویداد شتاب دانش آموزی رشد استان،سیستان وبلوچستان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زاهدان برگزار شد.

همایش جهادگران علم و فناوری اولین رویداد شتاب دانش آموزی رشداستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان سیستان وبلوچستان با گرامیداشت هفته بسیج به نقش مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و نهاد‌های علمی پژوهشی اشاره کرد و گفت: شناسایی استعداد و ظرفیت‌های نخبگان جامعه با همکاری مراکز دانشگاهی و علمی براساس رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری استوار گردیده است.

سرهنگ اعرابی با بیان اینکه ایده پروری در مدارس و شناسایی دانش آموزان زبده می‌تواند اجرای اقتصاد مقاومتی را سرعت بخشد، افزود: شناسایی ۱۵ دبیرستان در سطح استان و ۴۰۰ ایده که توسط دانش آموزان ارائه شده است، منجر به گزینش و انتخاب ۳۰ طرح یا ایده نمونه شده است.

در این مراسم سالارزهی رئیس دانشگاه علمی کاربردی سیستان وبلوچستان هم گفت:: دانش آموزان سرمایه‌های انسانی در مدارس و مراکز آموزشی هستند که می‌توانند با ارائه نظرات و ایده‌های خود به مشکل اشتغال و بیکاری پایان داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار