ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای ضروری جامعه است که با روحیه ایثار و شهادت می‌توان در تمامی عرصه‌ها به پیروزی دست یافت و بقای جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با مسؤولان نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: پلیس به دلیل مسؤولیت خطیری که در تأمین امنیت و آرامش جامعه برعهده دارد، بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه داشته و در تحقق وظایف خود اعتماد پایگاه‌های مردمی را به خود جلب کرده‌ است.

وی مردم محوری را از جمله رویکردهای نیروی انتظامی معرفی کرد و افزود: همگان در مقابل قانون مطیع هستیم و می‌بایست در راستای برقراری نظم و آرامش جامعه در کنار تأمین کنندگان امنیت قرار گرفته و قدردان تلاش‌های انجام پذیرفته آنان باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: جامعه‌ای که در مسیر ولایت حرکت کند به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهد یافت و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز با سرلوحه قرار دادن آن، در خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا در جلب رضایت و تأمین قسمتی از دغدغه‌های ایثارگران اقدامات لازم قانونی را انجام دهد.

شاهی با اشاره به جایگاه والای شهدا و ایثارگران، بیان کرد: شهیدان و جانبازان از ولی‌نعمت‌های بزرگی هستند که در تمامی شرایط باید قدردان آنان باشیم، چرا که با خدامحوری و احساس مسؤولیت نسبت به اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی در جهان از جان خود گذشتند و برای جلوگیری از دستیابی استکبار به اهداف خود ایثارگری مثال زدنی را به نمایش گذاشتند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از نیازهای ضروری جامعه دانست و افزود: با روحیه ایثار و شهادت می‌توان در تمامی عرصه‌ها  به پیروزی دست یافت و بقای جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد، چرا که با نهادینه شدن این صفت ارزنده اخلاقی می‌توان از گزند حملات و هجمه‌های وسیع دشمنان در ابعاد مختلف  در امان بود.

 

انتهای پیام/ع

شهیدان و جانبازان از ولی‌نعمت‌های بزرگی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.