رئیس اداره امور فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آغاز طرح پائیزه کتاب از امروز در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی صمدی پیش از ظهر امروزدر آئین اختتامیه جشنواره جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی استان کردستان گفت: برگزاری جشنواره جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان به همت ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره امور فرهنگی  و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تشکیل 25 باشگاه کتاب و کتابخوانی در سطح استان خبر داد وافزود: این کار در راستای تحقق عدالت فرهنگی در مناطق حاشیه شهر انجام گرفته است.

صمدی بیان کرد:در این باشگاه‌ها اقدام به ثبت‌نام کودکان و ارشاد اسلامی نیز بادادن اقلام فرهنگی و کتاب این باشگاه‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تصمیم بر آن گرفته شد که برای تشویق هرچه بیشتر فعالین و مجریان اجرای این طرح اختامیه‌ای برگزار شود، اذعان داشت: در این مراسم از جمعی از تلاش‌گران و کسانی که در این باشگاه‌ها به صورت فعال شرکت داشته‌اند تقدیر می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح پائیزه کتاب با شعار « هر ورقش دفتریست» بعد از طرح کتاب فروشی به وسعت ایران و عیدانه کتاب و غیره در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور فرهنگی  و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کتاب‌ها در قالب این طرح 30 تا 35 درصد تخفیف می‌خورند که امیدواریم بستری برای تشویق و ترغیب اقشار مردم در گرایش به سمت کتاب و کتابخوانی است.

طرح پائیزه کتاب از دوم آذرماه امسال همزمان با روز کتابداری در کتاب فروشی‌های عضو آغاز و تا 22 آذر ماه در مراکز استان‌ها و تا دوم دی در شهرستان‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/م

طرح پاییزه کتاب در استان کردستان آغازشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.