فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خدمات روانشناسی پلیس به زلزله زدگان را تسکینی بر آلام آنان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پلیس سردار "منوچهر امان اللهی" با اشاره به ارائه خدمات روانشناسی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به زلزله زدگانی که آسیب های روحی ، روانی و فشار های پس از این حادثه دلخراش را تجربه کرده اند، گفت: نیروی انتظامی سعی کرد تا علاوه بر ارایه خدمت در حوزه نظم و امنیت و امدادرسانی به زلزله زده ها در زمینه کمک های معنوی نیز خدمتگزار آنان باشد از این رو ارایه خدمات روانشناسی به آسیب دیدگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در نخستین اقدام پس از وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه ، مشاورین و مددکاران معاونت اجتماعی انتظامی استان در قالب 5 اکیپ برای ارائه خدمات مشاوره ای با برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان های زلزله زده استقرار یافتند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: اگر مردم زلزله زده هر چه سریعتر بتوانند از نظر روحی و روانی خود را آماده کنند و به زندگی عادی بازگردند می توانند در بازسازی مشارکت کرده تا هرچه سریعتر این مناطق به زندگی و شرایط عادی برگردد.
وی همچنین از عملکرد و خدمات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و دیگر همکاران خود در ارایه خدمات به زلزله زدگان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/پ

 

خدمات روانشناسی به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.