دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس بین الملل کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون خبر داد؛

جدی نگرفتن انجمن‌های علمی از نقاط ضعف است

دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس بین الملل کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون گفت: جدی نگرفتن انجمن‌های علمی، یکی از نقاط ضعف است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی‌اکبر صفوی دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس بین الملل کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در حاشیه این کنفرانس گفت: نسل چهارم فناوری با عنوان انقلاب صنعتی دنیا را متحول کرده است و برای رسیدن به اهداف صنعتی و علمی باید این طرح را در ایران اسلامی اجرایی و گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و متخصصان کمتر از یک صدم نیاز کشور هستند، ادامه داد: در حوزه انقلاب چهارم صنعتی باید تمام سیاست گذاران اطلاعات علمی و پژوهشی خود را افزایش داده تا از دیگر کشور‌های توسعه یافته عقب نمانیم.

دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون تصریح کرد: نسل چهارم صنعتی در دنیای پرتحول امروز یکی از مباحث مهمی است که دارای دو محور اتوماسیون و ارتباطات داده‌ها بوده و در این راستا در گذشته کشور‌های توسعه‌یافته، علم و فناوری خود را در دیگر کشور‌ها برده و بابت آن هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

صفوی اضافه کرد: پس از فراخوان این همایش بیش از ۲۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۱۰۰ مقاله پذیرفته و درقالب پوستر و ۶ سخنرانی ارائه می‌شود.

وی در مورد تیم پزشکی از راه دور دانشگاه شیراز گفت: به جرأت اعلام می‌شود که دانشگاه شیراز با ارائه تولیدات علمی و پژوهشی یکی از دانشگاه برتر کشور است.

صفوی اضافه کرد: توجه به پزشکی از راه دور کمک بسیاری به سلامت، کاهش هزینه توسعه خدمات روستایی و بهبود اقتصادی را برای ایران اسلامی به دنبال دارد.

انتهای پیام/ن

کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار