رییس اداره تأمین اجتماعی شهرستان دهلران از تشکیل کمیسیون پزشکی معاینات طب کار مشاغل خاص در تامین اجتماعی شعبه دهلران خبر داد.

آغاز به کار کمیسیون معاینات طب کار و بدو قرارداد در دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امین الله تیمورنژاد بیان کرد: ارائه خدمات درمانی و بیمه ای و نیز کلیه معاینات و آزمایش های مشاغل خاص یا افرادی که به تازگی بیمه شده اند(بدو قرارداد) در شعبه دهلران انجام خواهد گرفت.

 وی اظهارکرد: این مشاغل شامل بیمه شدگان آزاد، اختیاری، رانندگان درون و برون شهری و کارگران ساختمانی می باشد که پیش از این می بایست برای انجام آزمایشات و معاینات بدو استخدام به مرکز استان مراجعه می کردند.

 رییس تأمین اجتماعی شعبه شهرستان دهلران افزود: با پیگیری ها و مکاتباتی که با مرکز استان صورت گرفت به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین رفاه حال شهروندان از این پس امورات مربوط به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهر دهلران انجام می شود.

 وی ادامه داد: کلیه متقاضیان دریافت خدمات تأمین اجتماعی بدو قرارداد و طب کار می توانند روزهای یکشنبه و سه شبه هر هفته برای انجام آزمایش و سیر مراحل تأییدیه کمیسیون پزشکی مشاغل خاص به تامین اجتماعی شعبه دهلران مراجعه کنند.

 تیمورنژاد یادآورشد: همچنین این امکان فراهم می باشد که متقاضیان سایرشهرستان های استان نیز امورات بیمه ای خود را در شعبه دهلران پیگیری و انجام دهند.

انتهای پیام/ د

کمیسیون پزشکی معاینات طب کار در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.