مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت:خوشبختانه توانسته‌ایم بعد از 37 سال در برخی از تجهیزات هواپیمایی خودکفا شویم.

خودکفایی در برخی از تجهیزات فرودگاهیبه گزارشحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حبیب‎اللهی برزی مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی در همایش روزجهانی الکترونیک هواپیمایی که در فرودگاه مهرآباد برگزارشد، گفت: سند چشم انداز ما منطبق بر چشم اندازی است که  رهبری هم به آن تاکید داشته است.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی نظام و دولت در خصوص ضرورت حضور فعال و ایفای نقش موثر در نهاد‌ها و مجامع بین المللی ازیک سو و اهمیت و نقش صنعت هواپیمایی کشوری در توسعه کلان کشور همچنین موقعیت حمل و نقل هوایی در منطقه از سوی دیگر ایجاب می‌کند، همگام با نظام بین الملل هوانوردی، صنعت هواپیمایی کشوری پیش رفت.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی افزود:امروزه باید صنعت دانشکده هواپیمایی به خود ببالد چرا که ما امروز توانسته ایم سرور‌های جزئی وکلی که در گذشته قطع بود به وسیله این دانشجویان راه اندازی شود.

حبیب اللهی عنوان کرد:تمام کار‌هایی که امروزه  انجام می شود حتی رادار‌هایی که می‌چرخد تخصص این دانشجویان است امروز ما باید نگاهمان را به سمت طراحی برود.

وی تصریح کرد:خوشبختانه ۳۷ سال بعد از انقلاب در برخی از تجهیزات توانسته ایم خودکفا باشیم.

حبیب اللهی یادآورشد: به یقین برگزاری مراسم گرامیداشت این روز فرصتی است که ضمن جلب توجه همگان نسبت به اهمیت صنعت هواپیمایی کشوری در توسعه اجتماعی و اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی قدم برداشت.

انتهای پیام/

در تجهیزات فرودگاهی خودکفا شدیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.