خدایی خبر داد:

پشتازی صنعت حمل و نقل هوایی در میان صنایع کشور

قائم مقام سازمان هواپیمایی کشور گفت: صنعت حمل و نقل هوایی بالاترین رشد در صنایع کشور را امسال از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش خدایی قائم مقام سازمان هواپیمایی کشور در مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی که در فرودگاه مهرآباد برگزارشد،گفت: این روز نشان دهنده صنعت بزرگ الکترونیک جهانی در کشور است که امروز این صنعت را مدیون شما دانشجویان هستیم.

وی ادامه داد: ما در این دانشکده باور و اعتقاد داریم که این تکنیک و یک تخصص خاص است و الکترونیک هواپیمایی امروزه به عنوان یک رشته منحصر به فرد و مهم در جهان تلقی می شود.

قائم مقام هواپیمایی کشور افزود: بی‌تردید در این برهه و با وجود تحریم‌های مختلف بر کشورمان، متخصصان الکترونیک هواپیمایی با تکیه بر تخصص و دانش خود توانسته‌اند کلیه سرویس‌های هوانوردی را تامین و به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین حوزه‌ها در برقراری امنیت و سلامت پرواز‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

خدایی تصریح کرد: امروزه رشته‌های صنعت هواپیمایی به صورت یک زنجیر در ارتباط باهم هستند و اگر یک حلقه از زنجیر سست شود ضربه سهمگینی بر این صنعت زده خواهد شد.

وی بیان کرد: هواپیمایی یک صنعت تخصصی است که امروز متخصصان ما با بومی سازی و تخصص خود توانستد به پله‌های ترقی دست پیدا کنند و صنعت حمل و نقل هوایی بالاترین رشد در صنایع کشور را امسال از آن خود کرد.

قائم مقام هواپیمایی کشور یادآور شد: امیدوارم یادآوری این روز مهم در تقویت بیش از پیش عزم و اراده همه ما را برای کار و تلاش مضاعف درجهت توسعه عزتمندانه صنعت حمل و نقل هوایی کشور  نقش داشته باشد همچنین آغازی دیگر برای اقدامات و برنامه‌های مهم آتی برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت در این صنعت چون عرصه‌های پرافتخار دانش صلح آمیز هسته‌ای و حوزه‌های مختلف علوم پزشکی باشد.

انتهای پیام/

صنعت حمل و نقل هوایی بالاترین رشد در صنایع کشور را از آن خود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار