فرماندار بافق گفت: لازم است نگاه مسئولان به موضوعات مختلف نیز نگاه جهادی و بسیجی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به لزوم پیاده سازی فرهنگ بسیجی در حوزه های مختلف کاری در دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیجی بودن، حفظ وفاق و همدلی زمینه پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

 زاده رحمانی با گرامیداشت یاد و نام شهدا، ایثارگران و جانبازان و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی بودن یک فرهنگ است که در دوران انقلاب یک نقش، در دفاع مقدس نقش دیگری و امروز هم نقش‌ های متعددی در وجود بسیج مشخص شده است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از نگاه بسیجی در کارها و برنامه ها، گفت: با نگاه بسیجی مشکلات به راحتی قابل حل خواهد شد و از هر چالشی می توان فرصت خوبی بوجود آورد.

وی افزود: علاوه بر لزوم استفاده از نیروهای بسیجی در کارها، لازم است نگاه مسئولان به موضوعات مختلف نیز جهادی و بسیجی باشد.

فرماندار بافق یادآور شد: پنجم آذرماه یادآور فصل نمادین تجلیل از بزرگترین و گسترده ‌ترین مجموعه انسانی است که با تدبیر امام خمینی (ره) جان گرفت و امروز پس از گذشت سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه‌ای تبدیل شد که به فرمایش مقام معظم رهبری وجودش برای دوستان انقلاب مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه ترس و وحشت است.

وی اذعان کرد: بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج، یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی است و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار کرد.

فرماندار بافق در ادامه با تأکید بر حفظ فرهنگ بسیجی، افزود: فرهنگ بسیجی به این معناست که باید از داشته‌هایمان نهایت استفاده را بکنیم.

پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است و در تقویم ایران 29 آبان تا پنجم آذر، هفته بسیج نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

تأکید برحفظ فرهنگ بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.