دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان از کشف و ضبط 33 میلیون و 266 هزار نخ سیگار قاچاق از ابتدای امسال تا کنون در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رضا میرزایی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان صبح امروز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالای دخانی در سنندج از کشف و ضبط 33 میلیون و 266 هزار نخ سیگار قاچاق از ابتدای امسال تا کنون در این استان خبر داد وگفت: میزان کشفیات کالاهای دخانی قاچاق در هفت ماهه سال گذشته حدود 35 میلیون و 504 هزار نخ سیگار بوده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود شاهد کاهش میزان کشفیات محصولات دخانی قاچاق در کشور بوده‌ایم.

 میرزایی با بیان اینکه مبارزه با ورود محصولات دخانی از مرزها شروع و پیگری می‌‌شود، اذعان داشت: انجام کارهای فرهنگی و روشنگری عامه مردم به ویژه برای قشر آسیب‌پذیر جامه شامل دانش‌آموزان و دانشجویان و جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: تلاش برای برخورد با باندهای کلان و سازمان یافته از اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان است و در این راستا اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.

 وی با تاکید بر اینکه جدیت خاصی در انجام گشت‌های هوشمند در سطح استان وجود دارد، افزود: این مهم به صورت کاملا هدفمند در حال اجرا است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار داشت: تاکید شده است که کارها به صورت توصیه و تذکرات انجام شود تا شاهد خروجی بهتری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ د م

برخورد با باندهای کلان و سازمان یافته از اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.