رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۴۷ تعاونی در این استان به ثبت رسیده‌ که از این تعداد بیش از یک‌هزار تعاونی غیرفعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ لهراسب باقری اظهار داشت: طبق تفاهم صورت گرفته با تعدادی از آموزشگاه‌های دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی رایگان برای اعضاء تعاونی‌های استان و کارکنان آن‌ها برگزار میشود.

وی با تاکید بر اهمیت دانش، تخصص، آموزش و ترویج در رونق فعالیت تعاونی‌ها در اقتصاد، افزود: در همین راستا اتاق تعاون و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اقدام به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی می‌کند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بوراحمد با بیان اینکه اولویت اتاق تعاون استان تعامل منطقی بین کسب و کار و نخبگان جامعه است، گفت: آموزش تعاونی‌ها باید از افراد توانمند شروع شود تا عملکرد تعاونی‌ها هرچه بیشتر اثرگذار باشد.

باقری با بیان اینکه تعاونگران و کارکنان تعاونی‌های استان می‌توانند به صورت رایگان از این دوره‌های آموزشی بهره مند شوند، اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی رشته‌های صنایع دستی، مالی، حسابداری و قوانین و مقررات تعاون و کار و تامین اجتماعی به علاقه مندان آموزش ارائه می‌شود.

باقری با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در اقتصاد یک منطقه عنوان کرد: با توجه به اینکه تعاونی‌ها در حوزه اقتصاد مردم محور هستند، می‌توانند فقر و بیکاری را ریشه‌کن کنند.

انتهای پیام/غ

ایجاد تعامل بین کسب و کار و نخبگان جامعه وظیفه اتاق تعاون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.