فرماندار نجف‌آباد گفت: شهرستان نجف‌آباد دارای 12 شهرک، ناحیه و مجتمع صنعتی و 45 هزار کارگر است و 30 درصد صنعت استان اصفهان در نجف‌آباد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب مظفرنجفی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد، با بیان برخی مشخصات بارز شهرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرستان، پروژه‌های نیمه‌تمام به‌خصوص در مورد بهداشت و درمان است و باید توجه کرد که نجف‌آباد به عنوان معین غرب استان است.

وی افزود: وجود اختلاف اراضی با شهرستان لنجان که در حوزه شهر فولادشهر وجود دارد و مشکلاتی که حوزه زمین‌های وقفی است که بخش عمده از شهرستان در وقف قرار گرفته باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار نجف‌آباد مشکل دیگر شهرستان را اختلاف اراضی شهر گلدشت با کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: ساختمان پزشکی قانونی که بعد از 8سال هنوز به نتیجه نرسیده، تکمیل جاده دوبانده بخش مهردشت که معروف به جاده مرگ است هم‌چنین انتقال رینگ کمربندی نجف‌آباد به داران و خوزستان که در طرح جامع دیده شده است از دیگر مشکلات شهرستان است.

وی از فرسوده بودن واحدهای آموزشی نیز گفت: با وجود 45 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل، این شهرستان دارای 65 واحد آموزشی فرسوده است و هم‌چنین ضعیف بودن زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از دیگر مشکلات مشهود نجف‌آباد است.  

مظفرنجفی در ابتدای صحبت‌ها با اشاره به برخی ویژگی‌های نجف‌آباد گفت: این شهرستان طبق سرشماری سال گذشته دارای320هزار نفر جمعیت، 6 شهر، 4 دهستان و 14 روستا است و در 6 محل اقامه نماز جمعه می‌شود، دارای  12 شهرک ناحیه و مجتمع صنعتی و 45 هزار کارگر است و 30 درصد صنعت استان در نجف‌آباد است.

وی در پایان عنوان کرد: در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و زعفران 30درصد افزایش تولید داشتیم که صادر می‌شود و زنبورعسل در این شهرستان برند است؛ نجف‌آباد از قطب‌های بزرگ طیور استان و کشور است به‌خصوص بوقلمون که فقط در نجف‌آباد فعال است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.