مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت خوب کتابخانه عمومی شهر تودشک گفت: کتابخانه تودشک با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان نوسازی و تجهیز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی جعفرپور امروز در کمیته مطالعه مفید بخش کوهپایه اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور براساس قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی مصوب 1382 متولی قانونی اداره کتابخانه‌های عمومی در ایران است و به صورت نهاد غیر دولتی و مستقل به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته آسیب‌شناسی و مشکلات پیش روی مطالعه و برنامه‌ریزی برای ارتقاء و بهبود مطالعه در بخش کوهپایه است.

مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت خوب کتابخانه عمومی شهر تودشک گفت: با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان نوسازی و تجهیز کتابخانه تودشک انجام شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بودجه برای کتابخانه عمومی شهر سجزی خاطرنشان کرد: در چندین سال اخیر هزینه جاری این کتابخانه تقریباً با درآمد حاصل از واریزی نیم درصد شهرداری‌ها برابر بوده است اما خوشبختانه با اختصاص بودجه برای کتابخانه عمومی شهر سجزی در صورت همکاری شهرداری شهر سجزی می‌توان شاهد تحوالات اساسی برای کتابخانه عمومی شهر سجزی شد.

جعفرپور با اشاره به وجود 16 ایستگاه مطالعه در اصفهان عنوان داشت: این آمادگی وجود دارد که در سطح شهر و بخش کوهپایه بعد از تعبیه محل‌های مناسب، ایستگاه‌ها مطالعه راه‌اندازی و مردم بخش کوهپایه از آن بهره ببرند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مستمر جلسات کمیته تصریح کرد: لازم است اعضای کمیته با گزارش انجام برنامه‌ها و ایده‌های عملی برای پیشبرد اهداف کمیته کوشا و پرتلاش ظاهر شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.