ماموران انتظامی تنکابن هفت سارق مرکبات را در این شهرستان دستگیر کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف بیش از یک تن و ۴۳۰ کیلوگرم مرکبات سرقتی با دستگیری هفت سارق و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

وی، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات مرکبات و کیوی در سطح شهرستان با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت محصولات، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: با انجام تحقیقات پلیس و بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد، سارقان با استفاده از تاریکی شب پس از ورود به داخل باغات، محصولات باغداران را سرقت و با قیمت بسیار ناچیز به فروش می‌رسانند.

سرهنگ شمس افزود: ماموران با شناسایی تعدادی از سارقان سابقه دار موفق شدند، متهمان به سرقت و محل نگهداری محصولات سرقتی را شناسایی کنند.

وی گفت: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هفت متهم به سرقت شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان یک تن و ۴۳۰ کیلوگرم انواع مرکبات سرقتی کیوی و پرتقال کشف شد.

وی افزود: دو دستگاه خودرو وانت و پراید که در راستای حمل و جابجایی محصولات سرقتی از آنان استفاده می‌شد، توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.