فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 3 سارق مرکبات و محصولات باغی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در ساعت سه بامداد روز گذشته، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، حین گشت‌زنی در محور جویبار ـ قائم‌شهر به یک دستگاه خودرو پراید که در کنار جاده پارک کرده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: دو نفر سرنشین خودرو که در حال حمل چند کیسه زباله حاوی پرتقال به خودرو بوده با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که با اجرای طرح‌های عملیاتی و عکس‌العمل سریع مأموران، خودروی پراید متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: مأموران با دستگیری سه متهم به سرقت مرکبات به نام‌های ذ ـ س، م ـ م و ع ـ م در بازرسی از صندق خودرو مقدار 150 کیلوگرم پرتقال مسروقه کشف کردند.

اکبر درویشی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به سرقت محصولات باغی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

درویشی با هشدار به باغداران از آنان خواست با توجه به فصل برداشت مرکبات با استفاده از نگهبان و یا تجهیزات فنی و ارتقای حفاظت فیزیکی از محصولات باغی خود که دست‌رنج یک سال تلاش و زحمات آنان است محافظت و از سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.