فرمانده انتظامی مازندران گفت: نظارت‌ها باید سازنده و ارتقاء دهنده اهداف سازمانی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میر فیضی بعدازظهر امروز در نشست تخصصی کارشناسان و رؤسای بازرسی یگان‌های اجرایی و فرماندهی‌های انتظامی شهرستان تابعه استان، با تأکید بر برخوردهای متین و شایسته با مردم از سوی مأموران انتظامی، گفت: سلامت اداری و صیانت از کارکنان از مهم‌ترین وظایف فرماندهان و مسؤولان بازرسی در یگان‌های انتظامی است.

وی با اشاره به توجه جدی نیروی انتظامی به موضوع آموزش کارکنان در یگان‌های اجرایی و ستادی، افزود: توجه به آموزش موجب تقویت یگان‌های انتظامی و اجرای صحیح مأموریت‌ها و اهداف سازمانی می‌شود که مسؤولیت آن بر عهده فرماندهان، مسؤولان انتظامی و دستگاه‌های نظارتی است.

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه قبل از درمان، گفت: پیش‌بینی مقدم بر پیشگیری است و منجر به شناخت آسیب‌ها در هر سازمانی قبل از آن که به تهدید تبدیل شود، می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه نظارت‌ها منجر به رفع نواقص، اصلاح و پیشرفت امور می‌شود، گفت: مردم باید به عنوان مهم‌ترین و مطمئن‌ترین واحد ارزیابی کننده سازمان مورد توجه قرار گیرند.

میرفیضی با اعلام اینکه در بحث صیانت باید هم به دنبال خودپایی و هم به دنبال سازمان‌پایی باشیم ، افزود: بازرسی‌ها باید حافظ قوانین، مقررات و دستورات فرماندهی و مدیریتی تا حصول نتیجه از اجرای آن تا پایین‌ترین رده سازمانی باشند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار همراه با رأفت و مهربانی با مردم، گفت: نظارت‌ها باید سازنده و ارتقاء دهنده اهداف سازمانی باشند و هرچه اطلاعات و اشرافیت بر امور بیشتر باشد برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر بوده و رفع نواقص به خوبی انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران سامانه 197 نظارت همگانی پلیس را یکی از مهم‌ترین اهرم‌های نظارتی برای سلامت اداری در نیروی انتظامی برشمرد و افزود: اقدامات نظارت همگانی باید منجر به افزایش رضایت مردم از پلیس، کاهش برخوردهای انتظامی بامردم و در نتیجه ارتقای احساس امنیت در جامعه شود.

میرفیضی گفت: مردم باید به عنوان مهم‌ترین و مطمئن‌ترین واحد ارزیابی کننده سازمان مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.