آیت الله نوری همدانی گفت: از آمریکا و عربستان ظالم‌تر وجود ندارد،بر طبق قرآن نباید به ظالم اعتماد کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛آیت الله العظمی حسین نوری همدانی شامگاه یکشنبه در دیدار محمد باقر نوبخت که در دفتر این مرجع تقلید اظهار داشت: شغل مدیریت یکی از سخت‌ترین و با فضیلت‌ترین شغل‌ها در دنیا است.

وی با بیان اینکه هرچقدر این شغل مهم وسعت پیدا کند سخت‌تر و لذا ثواب انجام آن بیشتر می‌شود، گفت: خدمت در پست مدیریت توفیقی الهی است که نصیب برخی از افراد شده است.

استاد سطوح عالی حوزه، تصریح کرد: مسئولیت‌های فردی، اجتماعی و شغلی سه مسئولیت و وظیفه مهم انسان‌ها است که باید بتوانند آن را به نحو احسن انجام دهند.

وی توجه به معیشت مردم را مهم خواند و توصیف کرد: زمانی که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد به او این نکته گفته شد که اصل مردم هستند و باید به آن‌ها توجه شود.

آیت الله نوری همدانی افزود: باید تمام تلاش برای از بین بردن بیکاری، کاهش گرانی و خدمت رسانی به مردم انجام شود چرا که معیشت آن‌ها بسیار مهم است.

وی به حادثه زلزله اشاره کرد و گفت: مردم کشور نسبت به هموطنان خود بسیار با محبت هستند و نشان دادند می‌توانند چنین حوادثی را به خوبی اداره کنند.

این مرجع تقلید به سوریه و عراق هم اشاره و تصریح کرد: عمده دشمن ما آمریکا است و پایگاه‌هایی چون عربستان سعودی در منطقه و صهیونیست‌ها را علم کرده است.

وی با بیان اینکه از آمریکا و عربستان ظالم‌تر وجود ندارد، گفت: بر طبق قرآن نباید به ظالم اعتماد کنیم.

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: باید به دنیا ثابت کنیم تروریست خواندن ما تهمت است و تروریست کسان دیگر هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب فرزند حوزه است، گفت: این حوزه توانسته این انقلاب را به وجود آورد و اکنون انقلاب در دنیا تحول بزرگی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/ح

تروریست خواندن ما تهمت است/تأکید بر توجه به معیشت مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار