اگر جهاد نیروهای مقاومت نبود امروز استکبار جهانی بر تمام این منطقه سیطره پیدا کرده بود چرا که هدف اصلی آن‌ها تسلط از نیل تا فرات است و خانواده‌های شهدا و رزمندگان در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و جانبازان حزب‌الله لبنان در سوریه و عراق با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در باب جهاد در راه تعالی دین خدا اظهار داشت: احکام و ارزش‌های اسلامی همگی در یک رتبه نیستند و با هم اختلاف دارند و بالاترین ارزش در اسلام جهاد است چرا که عزت و قدرت اسلام در گرو جهاد در راه خداست.

وی با بیان اهمیت و جایگاه جهاد در راه خدا افزود: رزمندگان حزب‌الله لبنان و دیگر نیروهای جبهه مقاومت اسلامی با آگاهی و اعتقاد عظمت جهاد در راه خدا، به مبارزه و جنگ با عناصر تکفیری رفته‌اند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: افرادی که به جهاد می‌روند به امید شهادت راهی جبهه‌های جنگ می‌شوند و اگر شهید هم نشوند بازهم پیروز و سعادتمند هستند و خداوند متعال ثواب شهادت را برای آن‌ها نیز نصیب می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیز در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند که چنین افرادی را در دامن خود پرورانده‌اند و اگر جهاد نیروهای مقاومت نبود امروز استکبار جهانی بر تمام این منطقه سیطره پیدا کرده بود چرا که هدف اصلی آن‌ها تسلط از نیل تا فرات است.

وی گفت: نیت و کارهای شما عبادت در راه خداست و نیروهای حزب‌الله لبنان نیز هدفی جز احیای ارزش‌های اسلامی ندارد و خداوند متعال نیز ثواب و اجر فراوانی را برای همه شما نازل خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: شکی نیست که مجاهدین راه خدا حبیب و محبوب خداوند هستند و امروز از دیدار تمام شما خرسند و خوشحال هستیم.

انتهای پیام/ت

 

 آیت الله نوری همدانی :بالاترین ارزش در اسلام جهاد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار