محیط بانان و کارکنان محیط زیست استان سهمیه پوتین سال ۹۶ خود را به زلزله زدگان اهدا کردند ودر روستاهای زلزله‌زده استان توزیع شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  غلامحسین کاظمی مدیر کل محیط زیست  استان کرمانشاه  گفت: در همان لحظات اولیه زلزله همزمان با همه مردم غیور سراسر کشور و تاکید ریاست  سازمان در خصوص خدمت رسانی فوری به زلزله زدگان مبنی بر استفاد از تمامی امکانات سازمان برای کمک رسانی حادثه دیدگان ارسال کردند.

وی  گفت: همزمان از سراسرادارات کل محیط زیست استان ها و تشکلهای مردم نهاد به کرمانشاه مراجعه و ضمن ابراز همدردی، با همکاری کارکنان این اداره نسبت به توزیع اقلام و کمک های ارسالی از سازمان و سایر محیط زیست استان ها اقدام کردند و در مناطق صعب العبور با استفاده از خودروهای سازمانی اقدامات فوری بعمل آمد.

کاظمی گفت: این پوتین ها توسط محیط بانان در روستاهای زلزله زده امام عباس، الیاسی وکوییک  بین زلزله زدگان توریع شد اکنون در مناطق زلزله زده با توجه به تخریب سازه ها و وجود آوارها در منازل در اختیار گذاشتن کفش مناسب یکی از اولویت های مهم برای اسیب دیدگان است.

انتهای پیام/ز

توزیع پوتین بین زلزله زدگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.